المنتدي هو مقر جمعية جعفر الخابوري للدفاع عن حقوق الا نسان
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انسانی وجود کی ایک شرط کے طور پر آزادی ... پریس کی آزادی کے لئے بین الاقوامی دن

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
جعفر الخابوري
المراقب العام
avatar

المساهمات : 560
تاريخ التسجيل : 24/09/2011

مُساهمةموضوع: انسانی وجود کی ایک شرط کے طور پر آزادی ... پریس کی آزادی کے لئے بین الاقوامی دن    الخميس مايو 03, 2012 6:57 am

انسانی وجود کی ایک شرط کے طور پر آزادی ... پریس کی آزادی کے لئے بین الاقوامی دن

سرجن: حیدر کی طرف سے تیار کی



نیٹ ورک خبر: آزادی تشویش کے، علم، علم اور پیدا کی، اور جگہ اور وقت کی روح میں اس تشویش Roamer کے کہ ہم آزادی کے رونے کی آواز سن کے لئے کمپاس ہے.

زبان اور ذہن میں ٹرانزٹ پر نے روزانہ صارف stepper میں آزادی،، کی غیر موجودگی ہے، پابندیوں اور حدود کی غیر موجودگی کا مطلب ہے، افراد آزاد ہیں جب کوئی ایک سٹاپ انہیں اپنے مقاصد کا پیچھا کرتے ہیں یا کہ وہ کیا کرنا چاہتے ہیں. اگر آزادی یا نہیں کے لئے کام ہماری مرضی اور ہماری پسند کے مطابق کارروائی کی ہماری صلاحیت میں ہے.

ان افراد میں جب انہوں نے کیا کرنا ہے وہ کیونکہ ایک خاص سستاپت Rhabat یا وجہ سے ان کی ہچکچاہٹ یا خود نظم و ضبط کی کمی اور تیزی سے لے جانا کرنا چاہتے ہیں کرنے کے قابل نہیں ہیں. وہ ان افراد معنوں میں کے طور پر مفت ان میں کر جو وہ کرنا چاہتے ہیں اور چاہتے سے نہیں روک کرنے کے لئے ہیں نہیں، لیکن وہ اپنی آزادی کا فائدہ اٹھا کر کے قابل نہیں ہیں اور اس نے کہا کہ وہ objectively کرنے کے لئے مفت ہیں کیا جاتا ہے لیکن وہ Bahrar خود نہیں ہیں، وہ اخلاقی یا نفسیاتی کے قانونی اور سیاسی ہے، لیکن نہیں کی آزادی کی آزادی ہے.

تاریخی، تاریخ،، محدود rearing، روزگار - ڈاکٹر خلیل احمد خلیل، لبنان یونیورسٹی، کہہ یا کر مجرہاریتا اور رائے ممکن اظہار کی ضروریات کے درمیان کا انتخاب کرنے کے امکان پر ایک پروفیسر، کے مطابق اور وہ انفرادی یا اجتماعی طور پر کر سکتے ہیں ہیں منفرد ہے، حقیقت میں سماجی ہے.

ہم نے آزادی کا امکان، میرے حقوق، Ertjy ہمیشہ دوسری چیزوں کے لئے ایک لیبل، ویدیکرن اور پرانی ہے، اور حرمت کے لئے ممنوع ہے. یہ ممکن گیا (لبرل) لبرل کے نظریے کا تصور کرنے کے لئے اور ہے کہ گرمی کی طرف سے نشان لگا دیا گیا ہے کرتا ہے کر نہیں جو وہ چاہتا ہے انسان کو توجہ کے بغیر عقیدے کی سطح کو یہ جمع کرائیں، ہے، لیکن میں کیا کروں، یہ کیا کیا جا سکتا، مجھ سے کیا پوچھتے ہیں.

آزادی کئی وجوہات کے لئے قابل قدر آزادی ہے، یہ تمام زندہ اجسام کے لئے ایک قدرتی طور پر فرض کیا ہے، جاتا ہے انسان کے سب سے آگے میں، تو کرنے کے لئے جواز آزادی کی ضرورت نہیں کرتے، لیکن پابندیوں وہ اکیلی ہی آپ کے لئے جواز کی ضرورت ہے، حیاتیات انسانیت کے مقدس ہے، اور اپنے آپ میں ختم ہو جاتی ہے، وقار کا نعرہ اور خود اعتمادی کی اور ایک دوسرے کے ساتھ فخر کا ذریعہ ہے ہے.

اور آزادی بھی کی تعریف کی ہے کیونکہ انسان بڑھ جب تک یہ Pachtaaradtha کر ہی مکمل قد، اور اس کے دفعات کے ورزش، اور اپنی غلطیوں سے سیکھنے تک پہنچ سکتے ہیں. اور آزادی ہے کہ تخلیقی اور انفرادی طور پر تیار کیا جاتا ہے، اور اپریکت علم کے شعبوں کی تلاش، and're نئے خیالات اور بدعات، جس میں انسانی ترقی کا اہم ذریعہ ہیں.

جس میں ایک اہم ازادیوں کے آزادی اظہار کی آزادی ہے، بنیادی انسانی حقوق میں سے ایک ہے، اور میڈیا کی ایک پریس کی اس آزادی سے رجوع کرنے کے لئے ہے یہ ہے کہ ہر سال دنیا پریس کے بین الاقوامی دن منایا گیا.

تحریری پریس اور پرنٹ کی دو اقسام کی آزادی کے لئے کوششوں کی بھیڑ کے باوجود، سیاسی یا سماجی سسٹمز کی جانب سے عائد رکاوٹوں کے تمام، لیکن گالیاں اب بھی جاری ہے، پریس کے حق کی ایک تقریب کے طور پر، اور افراد کے طور پر صحافیوں کا حق ان کا وجود قانونی ہے.

ورلڈ پریس فریڈم دن ایک سالانہ روایت جمہوریت کے فروغ میں (چوتھا) کی طرف سے اہم کردار ادا کو یاد کرنے کی اور دنیا بھر میں ترقی کو فروغ دینے کے ڈیزائن. یہ ہے دن صحافیوں اور ان کے قربانیوں کے تجربات پر روشنی کرنے کے لئے بہانے اور ان کی طرف سے کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے اور وہ ایک حقیقت ہے نتیجہ میں ان کے حصہ کر رہے ہیں مشکل کاموں کو پیدا کرنے کے لئے اور خبر روز مرہ کی قربانیوں کو قربان کرنے کے لئے تیار ہو کے ساتھ عوام کو فراہم کی ہے. یہ بھی اس دن، جس میں روایتی طور پر ساتھ ساتھ 1993 ء میں اقوام متحدہ کے اخبارات سے دن، اظہار کے حق کے عوام کی خلاف ورزیوں کی تعریف کے لئے موزوں کی جنرل اسمبلی کے اعلان کے بعد سے منایا ان صحافیوں کی حالت زار کی خلاف ورزیوں کا جس کے وہ اپنی ذمہ داری کے استعمال میں بے نقاب کر رہے ہیں کے نتیجے کے طور پر یاد دلانے کے لئے ہے. یہ دن عالمی پریس کی آزادی کا دن اس سال اس علاقے میں تبدیلی کی قوتوں میں سے ایک کے طور پر سماجی و اقتصادی ترقی کو متحرک میڈیا کی صلاحیت کی وجہ سے پریس کی آزادی اور غربت کے خاتمے کے درمیان تعلقات کے لئے وقف ہے.

اس دن کے موقع پر شائع کی تنظیم (RSF) کو اپ ڈیٹ کی فہرست (پریس کی آزادی کے دشمنوں کے) پریس کی Almlaqbin ب (snipers) آزادی،، جس میں 37 کے ساتھ اس سال اس کے نام میں شامل یا نئے تحریکوں کے لئے پانچ نام

(سرحدوں کے بغیر صحافی) کی تنظیم اور اعداد کی زبان ہے کہ سال 2005 میں گزشتہ دس سال کے مقابلے کے دوران اپنے فرائض لے کر صحافیوں کے درمیان موت کی سب سے بڑی تعداد میں دیکھا اشارہ ملتا ہے. رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ 63 صحافیوں کو 2005 ء میں اسی طرح میڈیا میں پانچ کارکنوں کو ہلاک کر دیا گیا ہے. دوسری طرف پریس کم از کم 807 اور 1308 میں کم از کم پر حملہ یا دھمکی دی تھی روک دیا، جبکہ ذرائع ابلاغ پر 1006 ورزش کنٹرول، کم سے کم. چونکہ 2006 کے آغاز کا میدان، میں میڈیا کے ذرائع ابلاغ میں 13 صحافیوں کو جب 120 جو اس وقت جیل میں سڑ رہا ہے سمیت 19 کارکنوں کو ہلاک کر دیا.

کیا پریس کی آزادی اور تیسری دنیا پر رائے اور اظہار کی حقوق کی خلاف ورزی کے طور پر بڑے پیمانے پر یہ کچھ عرصہ پہلے تک سمجھا جاتا تھا، لیکن یہ جو "جمہوری" کے طور پر بیان کر رہے ہیں اور جو غیر معمولی اور متشدد ہے ان ممالک میں بھی ہوتا ہے بند نہیں. یہ حقائق اور طریقوں کی طرف سے خاص طور پر ستمبر 2001، ملحد، جہاں پریس کی آزادی اور رائے اور اظہار کے حقوق، اس جنگ کے پہلے متاثرین کی. کے واقعات کے بعد اس بات کی تصدیق کی ہے، اس تناظر میں انٹرنیشنل پریس انسٹیٹیوٹ کی رپورٹ نے کی "glorifying دہشت گردی" جرم، برطانیہ میں لندن بم دھماکوں، کے ساتھ ساتھ دہشت گردی کے بنانے میں ذرائع ابلاغ کے کردار پر یورپی ممالک میں بحث کے بعد مثال کے لئے، سے مراد "زیادہ بنیاد پرست،" "کہ کے درمیان عدم توازن پر اہم اشارے کہہ رہے ہیں پریس کی سلامتی "اور" آزادی ہے. " یہ بھی حفاظت کے وسائل کی رازداری یورپ اور ریاست ہائے متحدہ امریکہ اور دنیا کے مختلف علاقوں میں شدید بحث کا موضوع ہیں خاص طور پر انٹرنیٹ سنسر شپ، جس میں ایک عالمی رجحان اور معلومات کے بہاؤ کو کنٹرول کرنے کے لئے ایک نیا چیلنج بن گیا ہے کے گود لینے کے لئے جاری رکھے ہوئے ہے،.

پریس اور ایک علاقے سے دوسرے صحافیوں کی طرف سے مختلف درپیش خطرات. جبکہ چین، مثال کے طور پر حکومت کے مخالفین اور ان کے خیالات ہے کہ جمہوریت اور اصلاحات کے لئے ملاقات کی اور اظہار کی آزادی کو محدود پیچھا، ہم محسوس کرتے ہیں کہ مثال کے طور پر لاطینی امریکہ میں مسلح گروہوں اور منشیات مافیا کے صحافیوں کے متاثرین واقع ہے. افریقہ میں، جنگوں اور سیاسی تنازعات کا سب سے بڑا صحافیوں اور پریس کی آزادی کے لئے خطرہ ہیں. جمہوری مغرب میں بھی ہراساں کرنے کی پریس زندہ نہیں کر سکتے ہیں.

جرمنی میں، مثال کے طور پر، جو حقیقی معنوں میں معلومات اور اظہار کی آزادی اور میڈیا کو آزادی اور آزادی کی ایک وسیع علاقے کے ایک نخلستان ہے، وہاں کچھ سرخ لائنیں جو حد سے تجاوز نہیں ہونا چاہئے ہیں. مثال کے طور پر، خفیہ ابو مصعب الزرقاوی سے شائع راز کے الزامات پر اس موضوع پر مضمون کی ضبطگی کے لئے حکومت کی فائلوں سے gleaned معلومات کے لئے ایک رپورٹر کی طرف سے کی اشاعت، میڈیا کی آزادی اور آزادی کی چھت قابل اجازت کے حدود کے بارے میں شدید بحث sparking.

اقوام متحدہ امریکہ، جو فوری طور پر لادین ستمبر کے بم دھماکوں کے بعد دہشت گردی کے خلاف قانون پر ایک قانون کے طور پر "پیٹریاٹ" کے نام سے جانا جاتا ہے، جس میں جمہوریت اور پریس ریلیز کے آزادی سے بالواسطہ یا بلاواسطہ طور پر منظور کرنے کے لیے.

انفارمیٹکس نیٹ ورک خبریں - جمعرات 3 / مئی / 2012/11 الاول / 1433
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://iwhxuxh.ba7r.org
 
انسانی وجود کی ایک شرط کے طور پر آزادی ... پریس کی آزادی کے لئے بین الاقوامی دن
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدونة واحد فقير  :: مجلة جعفر الخابوري الاسبوعيه-
انتقل الى: